Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Om du väljer minifutures med låg hävstång är det inga problem, då behöver man inte byta lika ofta. Vi kommer så småningom att bygga om även Fusion för att använda ETP Link, och då blir det mycket enklare att hålla koll på exakt position i marknaden.

Comment

• Ursprungligen postat av bat Visa inlägg
      Jag funderar på att koppla om mina Bull/Bear till minifutures för Fusion. Är det att rekommendera eller finns det någon nackdel?
      Du slipper avbränning, men kan förlora relativt i trendande marknad i rätt riktning.Det är några som har kört cert och fått bättre resultat än MiniF. Det beror nog även på vilken hävstång.

Comment

• Min Fusion är helt ur idag. :-)

Comment

• Exit idag:

17:22 ORDER "sl) Fusion OMX index buy OMXS30" kurs 1580.24.

Comment

• Är det någon som har position i Fusion?
            Last edited by walle; 2017-09-27, 18:10.

Comment

• Ingen position här.

Comment

• Ursprungligen postat av Wheelie Visa inlägg
                Ingen position här.

Synd för dig...och mig, vi som inte haft någon position på ett tag och missat alla dagars uppgång.

Comment

• Min har varit lång sedan den 20onde.

Comment

• Jag är long i Fusion sedan ett tag tillbaka

Comment

• Rikard, har du någon input kring vilken position man borde ha med en sedan länge inkörd Fusion?

Comment

• Ligger utanför här också och har gjort det sedan den 15/9
                        Last edited by KarlA; 2017-09-28, 14:28.

Comment

• Ute sedan 19 september.

Comment

• Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg
                            Synd för dig...och mig, vi som inte haft någon position på ett tag och missat alla dagars uppgång.
                            Ja, lite surt är det.

Comment

• Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg
                              Rikard, har du någon input kring vilken position man borde ha med en sedan länge inkörd Fusion?
                              Jag har kört Fusion sedan start och har all data ok så inget innehav verkar vara rätt tyvärr. Men det kommer alltid nya trades.

Comment

• Ursprungligen postat av Wheelie Visa inlägg
                                Jag har kört Fusion sedan start och har all data ok så inget innehav verkar vara rätt tyvärr. Men det kommer alltid nya trades.

Jag har också kört Fusion ett bra tag och har även jag all data. Min Fusion gick ur sin korta position den 15e och gick lång den 20onde.

Comment

Working...
                                X