Min short stängdes och nu är jag neutral
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fusion MultiStrategy
Collapse
X
-
Jag har haft lite problem med att Fusion inte gått till avslut. Testkontot är ok, men skarp handel har ej skett. Antagligen måste jag koppla om ordermodellerna. Jag försöker nu förutspå Fusion dag för dag. Säsong- och månadsmönstret ser positivt ut, men index ligger under MA150 - så ingen Long-position kommer tas. Däremot om index stänger över 1611 idag så ligger vi över MA150 och Fusion går Long. Stämmer detta resonemang?
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggKör ni senaste versionen med ETP Link-koppling?Last edited by Christer; 2017-12-21, 16:36.
Comment
-
Ursprungligen postat av Tordnado Visa inläggMina fusionkonton gick long igår.
Comment
-
Comment
-
Ja herregud nu slår det vilt! Min Fusion ligger kvar 100% long. Coda gick ur sin long.Last edited by Peppepeppe; 2017-12-22, 22:11.
Comment
-
Har kört i analysbänken och Fusion borde ligga Long sedan 20171221 (igår).
Så är det också på det ganska nystartade konto jag har på en VPS där signalerna mellan analysbänken och kontot varit i synk en tid.
Hade otroligt konstiga signaler i Fusion när jag körde mot två testkonto tidigare. Kan det vara det som ställer till det för er som inte får samma resultat som i analysbänken?
Comment
Comment