Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Min short stängdes och nu är jag neutral

Comment

• Ok, då verkar min Fusion ligga rätt. Skönt att höra då jag haft lite strul med den sista veckorna men fått hjälp av Rikard att få den i synk.

Comment

• Hehe, min sålde 50% igår ser jag nu. antingen är min Fusion helt knasig eller har jag gjort något fel. =) snurrigt värre senaste månaden i Fusion.

Comment

• Jag har haft lite problem med att Fusion inte gått till avslut. Testkontot är ok, men skarp handel har ej skett. Antagligen måste jag koppla om ordermodellerna. Jag försöker nu förutspå Fusion dag för dag. Säsong- och månadsmönstret ser positivt ut, men index ligger under MA150 - så ingen Long-position kommer tas. Däremot om index stänger över 1611 idag så ligger vi över MA150 och Fusion går Long. Stämmer detta resonemang?

Comment

• Kör ni senaste versionen med ETP Link-koppling?

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
              Kör ni senaste versionen med ETP Link-koppling?
              Nope, jag kör ett hemmabygge som beräknar antal dynamiskt. Tror att det kanske har att göra med instrumentens id. Endast slav-modellerna är original.
              Last edited by Christer; 2017-12-21, 16:36.

Comment

• Senaste vetten utan ETP-link

Comment

• Mina fusionkonton gick long igår.

Comment

• Ursprungligen postat av Tordnado Visa inlägg
                    Mina fusionkonton gick long igår.
                    Det gjorde min med. Fast den nya Fusion fungerar inte riktigt bra med flera testkonton. Coda däremot fungerar som tänkt över flera olika testkonton.

Comment

• Fusion och Coda helt ur idag.

Comment

• Coda helt ur men Fusion blankar

Comment

• Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inlägg
                          Coda helt ur men Fusion blankar
                          Samma här!

Comment

• Ja herregud nu slår det vilt! Min Fusion ligger kvar 100% long. Coda gick ur sin long.
                            Last edited by Peppepeppe; 2017-12-22, 22:11.

Comment

• Har kört i analysbänken och Fusion borde ligga Long sedan 20171221 (igår).

Så är det också på det ganska nystartade konto jag har på en VPS där signalerna mellan analysbänken och kontot varit i synk en tid.

Hade otroligt konstiga signaler i Fusion när jag körde mot två testkonto tidigare. Kan det vara det som ställer till det för er som inte får samma resultat som i analysbänken?

Comment

• Kör man många testkonton så kolliderar signalerna i globalcellerna. Det är inte att rekommendera.

Comment

Working...
                                X