If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hej! Hur gör jag för att ladda ned Fusion? Alternativet finns inte i menyn, se screenshot. Och om jag väljer alternativet Autostock Approved produkter så måste jag ange en kod.
Idag kl 09.13 gjorde Legato exit. Coda ligger Short sedan tidigare. Innebär detta att Fusion går kort vid börsstängning idag eller går den kort direkt då Legato gjorde exit kl 09.13?
Legato(fusion) kommer som det ser ut nu inte att ta Legatos exit position. Filtret som styr datum är olika. För mig ligger coda(fusion) short och Legato(fusion) long. Om inget drastiskt händer kan bara en blankning ändra Legato(fusions) position. Om du ännu inte har något värde i cellerna kommer kvällens signaler avgöra, dvs codas nuvarande värde finns inte med.
Ok... Strax efter kl 17 gavs signaler om 50% kort. Men ingen position togs tillslut. kör just nu analysbänken för att stämma av. Men, då vet jag att även du hade exit
Kan det inte vara en idé att använda Sell (s) vid köp och Buy (b) vid försäljningar? De instrument jag handlar med har en förhållandevis låg handelsfrekvens och jag kan se framför mig att kursen kan ha seglat iväg ganska långt från senaste avslut.
Comment