Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Jag fattar inte varför analysen indikerade exit men ordermodellerna gick 50% kort igår. Vet att jag i förrgår uppdaterade AutoTrader, Fusion, Hist filen samt uppdaterade med kurs data. Hade lite problem med kursdatat, men körde en analys då indikerade 50% kort (korrekt var exit). När datat var korrekt uppdaterat fick jag Exit signaler. Men, kan denna testkörning med felaktiga kurs data skickat en short signal till skriptet som inte ändrades?

Comment

• Simuleringen skickar inget till den skarpa körningen, men om du uppdaterade kursdatat under icke-börstid blur Histfilen inte initierad förrän nästa dag.

Comment

• Ingen signal idag. Inget innehav.

Comment

• Fick inte heller någon signal idag, inget innehav.

Comment

• Samma här. 100% likvid

Comment

• Fortfarande 50% kort

Comment

• 50% kort men analysen visar exit

Comment

• 50 % kort här också.

Comment

• Okej, verkar vara två läger här just nu, de som ligger 50% kort och de som är likvida. Någon som kan våga sig på en gissning varför det skiljer sig?
                    Last edited by Michiel; 2016-06-22, 19:22.

Comment

• Ursprungligen postat av Michiel Visa inlägg
                      Okej, verkar vara två läger här just nu, de som ligger 50% kort och de som är likvida. Någon som kan våga sig på en gissning varför det skiljer sig?
                      Titta i cell 854 (Legato) och 855 (Coda), vad visar de för värden? Jag har Legato +1 (lång) och Coda -1 (kort).

Comment

• Jag gick 50% short i måndags och har inte fått någon signal sedan dess.

Comment

• Ursprungligen postat av Christer Visa inlägg
                          Titta i cell 854 (Legato) och 855 (Coda), vad visar de för värden? Jag har Legato +1 (lång) och Coda -1 (kort).
                          Vart kollar jag detta? Är fortfarande är novis inom scriptning, eller ja en novis inom autotrader överlag

Comment

• Gick 50% short idag.

Comment

• Ligger 50% kort sedan tidigare.

Comment

• Analysen visar fortfarande exit för mig

Comment

Working...
                                X