Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Min Fusion ligger fortfarande helt utanför marknaden. Era också?

Comment

• Japp inget från min Fusion

Comment

• samma här!

Comment

• Är det säkert att en Trumpseger skulle vara dåligt för investeringar i ett trejdingperspektiv. Bästa möjligheterna är ju just efter en negativ händelse. Själv ser jag bara anledning att vara lite försiktig imorgon med hur mycket man lägger. Därefter tänker jag skruva på det som vanligt
          Last edited by HenrikSyst; 2016-11-07, 21:58.

Comment

• Igår fick vi 50% long signaler så fort indexet utvecklades negativt. Ska bli väldigt spännande att se om vi får signaler idag
            Last edited by Hookie; 2016-11-09, 08:24.

Comment

• 50% Long idag:

17:22 ORDER "sl) Fusion OMX index buy OMXS30" kurs 1456.52.

Comment

• Min FUsion försökte gå lång men misslyckades

Loggen ser ut såhär:

17:22 ORDER "sl) Fusion OMX index buy OMXS30" kurs 1456.51
                17:22 GSM larm sänt!
                17:23 ORDER "sl) Fusion OMX bull köp MINILONG OMX BP14(35)" kurs 715.73
                17:23 GSM larm sänt!
                17:23 ORDER "sl) Fusion OMX bull köp MINILONG OMX BP14(35)" kurs 715.73
                17:23 GSM larm sänt!
                17:24 ORDER "sl) Fusion OMX bull köp MINILONG OMX BP14(35)" kurs 715.73
                17:24 GSM larm sänt!
                17:24 ORDER "sl) Fusion OMX bull köp MINILONG OMX BP14(35)" kurs 715.73
                17:24 GSM larm sänt!

Fattar inte vad som gått snett? Den har ju varit klockren jämfört med "facit" nu i flera månader, men misslyckas tydligen med köpet. Kan det vara minilongen som muppade sig?

Comment

• Den köpte index som den skulle, men det ser ut som att ordrarna på minilongen misslyckats. Du kan se varför i Tradelog.txt.

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                    Den köpte index som den skulle, men det ser ut som att ordrarna på minilongen misslyckats. Du kan se varför i Tradelog.txt.

Mejlar min tradelog, för jag fattar ändå inte vad som gick snett

Comment

• Min Fusion försökte också gå lång idag men ingen position togs. Kör commerzbank certifikat x 3 för kännedom.

Comment

• Vi har en teori, men skulle behöva bekräfta den. Hur ser säljpriset ut för certet i tickupplösning kl 17:23? Vilket pris skickades ordern på?

Comment

• Köpförsök på 715.73

17.19 - 745.30

17.22 - 746.55

7.26 - 745.55

Det ärögsta upplösning jag hittar för MINILONG OMX BP14, klart högre än lagd order hursomhelst.

Comment

• Ok, det bekräftar vår teori, prisscripten behöver lite ändring, de har tolkat minin som ett index. Vi ordnar separata script för indexmodellerna. Kommer imorgon.

Comment

• Toppen, tack.
                              Kan jag köpa manuellt imorgon och komma i synk?

Comment

• Absolut, det går bra. Du har ju rätt indexposition så det kommer synka sig själv imorgon kväll, men du kan också köpa manuellt när som helst under dagen.

Comment

Working...
                                X