Absolut, det är tillagt nu om du uppdaterar ETP Link.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Smart Beta Portfolio
Collapse
X
-
Jag håller precis på och simulerar Smart Beta och kör inte skarpt. Jag blev förvånad när du skrev att Silver handlade runt kl 22. I simuleringar sker all handel runt kl 17. Exitvillkoret innehåller date() och signal borde inte kunna komma kl 22. Även om date() skulle tillämpas på tiden för USA-marknaderna skulle signal inte kunna komma kl 22 svensk tid. Lägger till PerG's inlägg som han säkert vill ha svar på.
Comment
-
Ursprungligen postat av Henric Visa inläggJag håller precis på och simulerar Smart Beta och kör inte skarpt. Jag blev förvånad när du skrev att Silver handlade runt kl 22. I simuleringar sker all handel runt kl 17. Exitvillkoret innehåller date() och signal borde inte kunna komma kl 22. Även om date() skulle tillämpas på tiden för USA-marknaderna skulle signal inte kunna komma kl 22 svensk tid.
Smart beta håller fortfarande kvar sin Silver-position.Last edited by PerG; 2019-08-27, 11:34.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggVi använder D-BRENT-1 med reservation för perioder när data saknas. Ska se om vi kan köpa in intraday-data för den.
Comment
Comment