Ska bli kul och se vad Nordnet svarar på samma fråga.... ;-)

Allmänt meddelande

Collapse

No announcement yet.

Problem kursfeed

Collapse

This is a sticky topic.

X
X
- 

Nordnet har ingenting med det att göra.Ursprungligen postat av Nungwe Visa inläggSka bli kul och se vad Nordnet svarar på samma fråga.... ;-)
Comment
 - 

- 

Jo jag förstår det men jag ställde frågan till dom tidigare idag.....Ursprungligen postat av walle Visa inläggNordnet har ingenting med det att göra.
Comment
 - 

Aha ok då är jag med :-)Ursprungligen postat av Nungwe Visa inläggJo jag förstår det men jag ställde frågan till dom tidigare idag.....
Comment
 - 

Såg en liten sak som ni kanske bör ändra på. I hjälpen står det OMXS30 i exemplet för TREND MULTI det kanske kan vara bra att påpeka att det är terminen i detta fall.
http://www.autostock.se/NATmanual/TrendMULTI.html
/N
Comment
 - 

re kurser
Nej, det har inte kommit data för omxs30 idag efter kl 12:00 hos mig. Aktier verkar dock ha funkat, för det urval jag gått igenom. Jag hade även problem med att Legato spårade ur helt och sprutade köp/sälj orders kl 1720 som ej gick igenom.Ursprungligen postat av Palgrave Visa inläggHar ni kurser på OMX etter 12 idag?
Comment
 - 

Stängningskurser skall vara satta för de påverkade indexen och det bör fungera som vanligt imorn, men det återstår att se.Ursprungligen postat av WOK Visa inläggBevakas det att omxs30 feed kommer att vara i full funktion i morgon före öppning?
Om det finns någon med inside info om det så vore det tacksamt om det gick ut info via forum och mejl.
Comment

Comment