Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem kursfeed

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

...så ligger feeden nere igen på E terminen

Comment

..och då tappar man historiken.. för att man inte kan lägga in kursdata i efter hand. Visst händer inte så ofta, men nu har det hänt lite väl tätt och lika irriterande varje gång.

Comment

Jag saknade lite data i DOW för igår (22/5) så jag tankade ner och ersatte gårdagens data, men det gjorde tyvärr bara saken ännu värre för efter det lilla hål jag hade tidigare så finns det nu ingen data alls... Det saknas data från börsöppning och ca 20 min framåt också... Är detta något ni kan åtgärda?

Comment

Vi tappade en del data igår på servern tyvärr, vi hann få dit det mesta från backuper men inte allt USA-data däremot. Ska se om vi kan reparera USA-datat också men kan inte lova något.

Comment

Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
            Vi tappade en del data igår på servern tyvärr, vi hann få dit det mesta från backuper men inte allt USA-data däremot. Ska se om vi kan reparera USA-datat också men kan inte lova något.
            Tack, skriv gärna en rad här så jag vet hur det gick.

Comment

Noe galt med OMXS30? Har stått på -0.17% siden kl 13...

Comment

Sverige stängde kl 13 idag

Comment

Selvsagt.

Comment

Kan du sjekke hvorfor AKSO(15) inte har data? Er den i en annan liste?
                    LargeCap OSLO

Comment

Om du kollar i "Instrumentets egenskaper" så ska "Med i mastertabellen" vara ikryssad.

Comment

Ursprungligen postat av mikola Visa inlägg
                        Om du kollar i "Instrumentets egenskaper" så ska "Med i mastertabellen" vara ikryssad.
                        jo, det er det

Comment

okey, då kan inte jag hjälpa dig mer

Comment

Fins det er mulighet å få historisk intradag-data for USA lengre tilbake i tid?

Comment

Vi har bara sedan 2012 på Nasdaq 100 och SP100 samt index etc. Dow Jones och Nasdaq Cmp finns från 2007 har jag för mig.

Comment

Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                                Vi har bara sedan 2012 på Nasdaq 100 och SP100 samt index etc. Dow Jones och Nasdaq Cmp finns från 2007 har jag för mig.
                                Men for bolag er det bare 1 år.

Comment

Working...
                                X