Ursprungligen postat av Rikard Autostock
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDet vanligaste felet är att man missat att uppdatera till senaste programversion, och även uppdatera ETP Link till senaste version.
Nu har jag nollat det kontot också då får vi väl se om den börjar köpa igen.
Visst borde det räcka med att nollställa eller?
Comment
-
Satans utdelningar hehe. Jag sålde av allt från mina tre Raptor-konton imorse, så nu har den börjat att skala in nya grids. Gött också att jag fick in olika GAV igen mellan de tre olika kontona, inte så jättestor skillnad men tillräckligt för att de ska handla lite olika.
Konto1: 2st grids
Konto2: 3st grids
Konto3: 2st grids
Blir mer spännande när det inte är helt lika. :-)
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggAh, det är alltid sim-kontot man ska agera på om man vill syltfingra....så hänger ETP Link med och gör samma sak "live".
Nollställa kontot behöver du inte göra, det är bättre att sälja av innehavet manuellt.
Jag har inte sett att det har genomförts några affärer sedan jag uppdaterade modellerna och nollade kontot igår. Borde det ha hänt något sedan dess eller ska den ligga utanför?
Om inte måste jag nog in och styra ännu mer.
Comment
-
Ursprungligen postat av Silvius Visa inläggRoger that!
Jag har inte sett att det har genomförts några affärer sedan jag uppdaterade modellerna och nollade kontot igår. Borde det ha hänt något sedan dess eller ska den ligga utanför?
Det borde inte hänt något om du inte hade någon position kvar från igår. Nu väntar Raptor på nästa setup för Long eller Short. Kan ta flera dagar.
Om inte måste jag nog in och styra ännu mer.Ursprungligen postat av trexen Visa inläggJag ligger helt utanför sedan den 23 mars och väntar (vill att mina pengar ska jobba för mig) =)
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggSamma här, den väntar på setup för Long eller Short.
Comment
-
Varför säljer Raptorn och sedan köper åter efter 5 sekunder ?
se kl 15:59:58 och kl 16:00:00
Har sett detta fenomen några ggr nu, samma vid den andra röda cirleln
En annan fråga, hur får jag bort "onödiga instrument" i listan nytillkomna unlimited turbos " jag har rensat några ggr i "hantera listgrupper" men de kommer tillbaks igen efter ett tag.Attached Files
Comment
-
Ursprungligen postat av BRB_67 Visa inläggVarför säljer Raptorn och sedan köper åter efter 5 sekunder ?
En annan fråga, hur får jag bort "onödiga instrument" i listan nytillkomna unlimited turbos " jag har rensat några ggr i "hantera listgrupper" men de kommer tillbaks igen efter ett tag.
Comment
-
Ursprungligen postat av BRB_67 Visa inläggVarför säljer Raptorn och sedan köper åter efter 5 sekunder ?
En annan fråga, hur får jag bort "onödiga instrument" i listan nytillkomna unlimited turbos " jag har rensat några ggr i "hantera listgrupper" men de kommer tillbaks igen efter ett tag.
Å igen köp och sedan sälj
OMXS30 2017-03-30 16:57:59 S 1 31 Köp 1582,00
OMXS30 2017-03-30 16:57:54 S 1 31 Sälj 1582,00
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDet görs när close är mer än 1 gridavstånd från dagshögsta. ETP link ignorerar det däremot.
Märker inte det för jag kör inte skarpt än, har torrkört länge och är mycket nöjd med det jag sett så snart blir det skarpt !
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDet görs när close är mer än 1 gridavstånd från dagshögsta. ETP link ignorerar det däremot.
Comment
Comment