mikbob, tillåter du bara en affär? Jag fick short igen direkt efter exit short, 10:41.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av NickoTrader Visa inläggmikbob, tillåter du bara en affär? Jag fick short igen direkt efter exit short, 10:41.
Comment
-
Ursprungligen postat av Tradern Visa inläggNu har jag ändrat till timelock:=1 och fick genast en position: 10:48 ORDER "sl) OMX Raptor short OMXS302D" kurs 1062.50
Risk för att det var en rätt dålig ingång tyvärr...
Anders
Se där det blev ju riktigt bra tillslut...
Anders
Comment
-
Ursprungligen postat av BRB_67 Visa inläggHar laborerat lite idag, blir det inte lite lurt med TP exit om Raptorn ligger i tex. sälj och det faller på rejält, då säljer den ju direkt igen efter TP nu när den är frisläppt !? (Om inte MFI < 15 vill säga)
Comment
-
Ursprungligen postat av BRB_67 Visa inläggHar laborerat lite idag, blir det inte lite lurt med TP exit om Raptorn ligger i tex. sälj och det faller på rejält, då säljer den ju direkt igen efter TP nu när den är frisläppt !? (Om inte MFI < 15 vill säga)
15 var det ju ;-)
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inlägg13:49 ANALYS "sl) OMX Raptor exit short OMXS302D" kurs 1057.00
Jag fick exit vid 10.41 men sen inget mer.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggJapp, jag tror vi ska skriva MACD med egen kod som vi kan korta ner perioditeten lite på.
Comment
Comment