Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Min order gick inte igenom. Borde inte den pushat vidare tills den gick igenom?

Edit: Eller gick den igenom!? I AT har jag ett avlsut under "Avslutsticker" vid 9:09 på det skarpa kontot men jag ser inget när jag loggar in på nordnet.

Edit2: Syns på shareville men inte när jag loggar in på depån!?
    Last edited by Tordnado; 2017-03-03, 10:27.

Comment

• Ursprungligen postat av Tordnado Visa inlägg
      Min order gick inte igenom. Borde inte den pushat vidare tills den gick igenom?

Edit: Eller gick den igenom!? I AT har jag ett avlsut under "Avslutsticker" vid 9:09 på det skarpa kontot men jag ser inget när jag loggar in på nordnet.
      Min order gick igenom till slut, avslutet syns på Nordnet.

Comment

• Ska vi börja redivisa köp o sälj någon annanstans än i tråden? Det blir lite mkt sånt på Raptor. Samtidigt är det bra att veta om man hänger med "facit".

Jag fick sälj nu 12:15 men den gick igenom först 12:24 Jag får det till att jag har 4 grids kvar.

Comment

• 09:07 ORDER "xk) Spread Alert spärrar order för B LONGOMX

Några fler som fick detta för en liten stund sedan?

Comment

• Commerzbank har driftsatt nytt handelssystem förra veckan och hade lite strul inledningsvis idag, det rättade sig efter några minuter.

Comment

• Ni som har en väl inkörd Raptor, ligger ni långa med ca 8 grids, som jag?

Comment

• Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg
                Ni som har en väl inkörd Raptor, ligger ni långa med ca 8 grids, som jag?
                5 grids här just nu.

Rikard: Okeydokey :-) Inga problem alls, känns bra att ordern blockas iaf om spreaden är för stor. Om det nu var därför som ordern blockerades. CBK hade lite strul inledningsvis förra veckan också, men det är ju som du säger - det rättar till sig på några minuter.

Comment

• Min Raptor spottar fortfarande ur sig:

09:58 ORDER "sl) ETP Link Minilong buy B LONGOMX YA CBK(35)" kurs 79.13
                  09:58 ORDER "xk) Spread Alert spärrar order för B LONGOMX YA CBK(35)" kurs 79.13
                  09:58 GSM larm sänt!

Comment

• Har det testats vad som skulle hända med avkastningen om Raptor alltid gick ur long position på fredagar, liksom Coda?

Comment

• Har varit och "syltat" lite, så har just nu 7 grids.

Har testat allt jag kan komma på med Raptor, och exit varje fredag sänker resultatet historiskt tyvärr.

Comment

• Okej, bra.

Ville också sylta i fredags men efter ett synnerligen värdelöst, och mycket dyrbart kan tilläggas, syltande med Fusion i höstas har jag bestämt mig för att inte kladda ned fingrarna igen! Möjligtvis dra ned exponeringen lite inför enskilda händelser, typ presidentval, eller liknande.

Ligger det nära till för Raptorn att gå kort nu?

Comment

• Fullinvesterad sedan i torsdags.

Vad händer om Raptor vill gå kort. Måste mina långa säljas av först? Fårstår att de sälja av om förlusten blir för stor eller om inget händer på ett antal dagar.

Comment

• Njae, den går Long from 6:e månaden.

Comment

• Måste dessutom det inte vara 3dagars high för att Raptor skall gå kort?

Comment

• Jo, det stämmer.

Comment

Working...
                                X