Jag har Raptor konfigurerat. Nu skulle jag vilja sätta upp så jag manuellt kan handla omxs30 via etp-link och mini futures med annan hävstång på ett annat nordnetkonto, hur sätter jag upp det?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Henning2 Visa inläggÄr just nu på semester och lägger lite av tiden i solstolen med att läsa boken risk av jacob bursell, den handlar om pan capital. Väldigt intressant. Någon här som läst den?
Comment
-
Ursprungligen postat av mindwipe Visa inläggJag har Raptor konfigurerat. Nu skulle jag vilja sätta upp så jag manuellt kan handla omxs30 via etp-link och mini futures med annan hävstång på ett annat nordnetkonto, hur sätter jag upp det?
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggYes jag har läst den. Riktigt rolig bok faktiskt. Inte så mycket lärobok, men sjukt intressant story.
Ja, det är därför jag ville läsa den. Alltid kul att läsa om framgångsrika människor dessutom.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggDet är bara att sätta upp ETP-link och andra minis på samma sätt, fast utan att koppla på Raptormodellerna och till ett annat fiktivt och annat skarpt konto. Du kan ange kontospecifika ETP-link-IDn på vad som helst. Ett bra tips om du inte redan vet om det, men drar det iaf, dokumentera ETP-link-IDn. Samt glöm inte att alltid välja rätt konto i kontolistan.
Det som förvirrade allt var att id’t var samma på alla konton. Varför sätter inte systemet id 0 på alla nya konton så blir det inte så förvirrat utan mer logiskt att 0 betyder ingen koppling?
Comment
-
Ursprungligen postat av Palgrave Visa inläggBlir det cover på blankningen idag?
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg4-dagars low är 1621,57 idag så går det under det - ja.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggNu borde alla blivit av med sin short-grid? :-)
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggNu borde alla blivit av med sin short-grid? :-)
Comment
Comment