If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Samma här 0 grids på 1st konto av 4. 3st grids lång på konto 4. Fast jag gjorde ett manuellt köp på de resterande kontona. Så 1st grid på resterande 3 konton, fast manuellt köp då.
Sålde min korta i måndags manuellt och köpte 2 grids long sen köpte raptorn 4 grids och på tisdagen köpte den 4 grids till så nu har jag fullt med ett Gav på 1632.
(Med facit i hand borde man kanske låtit bli att peta på Raptorn)
Ursprungligen postat av Rikard AutostockVisa inlägg
Hos oss gick den ur idag.
Jag har låtit bli att pilla på Raptor, den har fått sköta sig helt och hållet själv. Ligger nu med 7 grid lång. Hur kommer det sig att vi får olika utfall ? Algoritmerna borde väl agera på samma sätt för alla ?
Modellen använder inte olika värden i cellerna och är alltid noll. Om jag minns rätt lades cellerna till för simulering. Har påpekat det förut. Om en annan modell använder cellerna kan det givetvis bli konflikt.
Inga av variablerna används och värdena i cellerna får ingen betydelse, så det är bara kod som ligger kvar sedan labb. Vi kan ta bort det vid nästa uppdatering.
Comment