If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ok, har nu samma antal på test som skarpa.
Behöver man göra något med storleken på testkontot gällande "Not enough money" alerten..??
Nä det har inget med testkontot att göra. Det är ETP-link som säger att den får det svaret ifrån Nordnet. Jag har köpt minis manuellt för att få bort meddelandet. Ingen permanent lösning såklart, men for now iaf...
Nej, får kolla med Rikard vad detta beror på, har inte riktigt tid att passa Raptor. Min telefon har tjutit hela em och skrämt varenda fisk som jag har försökt att få upp i dag
Enligt simulering så ska den ligga lång med 7st grids nu. Spännande :-)
På det fiktiva kontot vill den ligga 6 grids short men den har bara handlat 2 grids short på det skarpa pga "not enough money" problemet. Min Raptor är inte syltad i utan kör original.
Hur kommer sig detta?
För övrigt är jag förvånad att Raptor shortar så aggressivt en börsdag som denna. På ett sätt som skulle kunna innebära övergång till bear market. Eller hur ska man tolka det tycker ni?
På det fiktiva kontot vill den ligga 6 grids short men den har bara handlat 2 grids short på det skarpa pga "not enough money" problemet. Min Raptor är inte syltad i utan kör original.
Hur kommer sig detta?
För övrigt är jag förvånad att Raptor shortar så aggressivt en börsdag som denna. På ett sätt som skulle kunna innebära övergång till bear market. Eller hur ska man tolka det tycker ni?
Raptor skalar in positionen när det går åt fel håll, det är så logiken fungerar. Allt byggs på initialpositionen. Den fungerar likadant när den griddar in lång-possar.
Comment