Ahh bra. Tackar!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Raptor sålde av alla gridpositioner utom en nu på morgonen. Då jag hade problem med min VPS för en tid sedan så hann jag aldrig få in 10 positioner utan min stannade vid 7 och låg sen kvar på 7 när index föll fram tills idag.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggSom vanligt, allt beror på vilket GAV man har och det i sin tur beror på när man startade och vad man gjort på vägen.
Comment
-
Ursprungligen postat av Tordnado Visa inläggOm man inte ändrat gav och varit med länge så ligger man kvar long?
Det finns en lista någon stans på forumet som beskriver anledningar till att signaler för Raptor avviker från den officiella/simulering.
De viktigaste är ej rätt grundsignal (dvs när modellen går från exit till long eller exit till short) och/eller tagit egna positioner på resans gång. Har man ej rätt grundsignal kommer signalerna att skilja till nästa gång grundsignalen är synkad. Gör man egna ingripanden och tolkningar ska man vara medveten om att det kan skilja till nästa gång grundsignalen är synkad.
Enklaste sättet att jämföra är att köra en simulering(om har möjligheten). Börja minst ett kvartal bort så att senaste grundsignal kommer in rätt.
Comment
-
Ursprungligen postat av trexen Visa inläggMin Raptor säljer och köper fulla griddar hela tiden, den säljer alltså inte av någon/några griddar eller köper på det sättet längre o har pågått i några veckor, har inte pillat själv något, senaste version.
Comment
Comment