Hej, kopplade ur min raptor i början av året och kan se att den gått ganska rejält minus sedan november 2017. Inte plus en enda månad senaste 8 mån. Känns lite som överanpassning i min bok? Hur är tankarna kring detta här på forumet? (inte hängt med i diskussionen här så ber om ursäkt om jag missar något i sammanhanget)
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Spoofer Visa inläggHej, kopplade ur min raptor i början av året och kan se att den gått ganska rejält minus sedan november 2017. Inte plus en enda månad senaste 8 mån. Känns lite som överanpassning i min bok? Hur är tankarna kring detta här på forumet? (inte hängt med i diskussionen här så ber om ursäkt om jag missar något i sammanhanget)
http://www.autostock.se/vbulletin/sh...postcount=4863
Comment
-
Ursprungligen postat av MagnusJ Visa inläggI inlägg 4863 finns en redovisning av bl.a. hur länge tidigare Drawdown-perioder har varat tidsmässigt. Det finns fler sådana redovisningar i denna tråd, varför det är lite oklart om inlägg 4863 är för aktuell version av Raptor.
http://www.autostock.se/vbulletin/sh...postcount=4863
Comment
-
Ursprungligen postat av MartinS Visa inläggBorde inte Raptor gått long i onsdags när det var 4-dagars lägsta? Eller är det fel datumintervall för att gå long? Min Raptor har legat utanför marknaden en stund nu.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggI måndags gick min lång. Hade du Raptor påkopplad då utan innehav?
Comment
-
Ursprungligen postat av MartinS Visa inläggJapp, påkopplad utan innehav. Den sålde av en kortposition 2 augusti och har legat utanför sedan dess.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggSkumt... Du har inte haft några avbrott i kursinsamlingen?
Comment
-
Ursprungligen postat av MartinS Visa inläggNej, inga avbrott. Kör VPS.
Comment
-
Ursprungligen postat av MartinS Visa inläggTrodde jag ja. Har haft avbrott i OMX och DAX under 8-17 aug på VPSen. Hur kan det vara möjligt?
Comment
-
Ursprungligen postat av Henric Visa inläggDu kan lägga in larm som tex sickar meddelande 9:02, 12:00 och 17:15. Kommer inget larm så är det avbrott. Inte vattentätt, men underlättar.
Comment
Comment