If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bertil det blir intressant att se hur du lyckats, men du hur får du till signaler på indexet jag har försökt men det blir inget att bara köra på omxs30?
Och så var det igång, som jag sagt tidigare så har jag ändrat det mesta i mina också:
09:58 ORDER "sl) breakout första Sälj OMXS304B" kurs 1300.75
Bertil det blir intressant att se hur du lyckats, men du hur får du till signaler på indexet jag har försökt men det blir inget att bara köra på omxs30?
Man får inte glömma att ändra i xl) scriptet så att man handlar mot senaste closekurs för det finns ju inga köp och säljkurser på indexet.
mvh
Bertil
Bertil det blev väl en god start på ditt nya, för om jag förstod så övernattade du. Mikbob så tråkigt, låg du lång igår?
Idag var blixten på humör men frågan är om inte starten är för långt ner?
09:01 ORDER "sl) Berra sälj trend med bollinger AMA OMXS304B" kurs 1276.25
Bertil det blev väl en god start på ditt nya, för om jag förstod så övernattade du. Mikbob så tråkigt, låg du lång igår?
Idag var blixten på humör men frågan är om inte starten är för långt ner?
09:01 ORDER "sl) Berra sälj trend med bollinger AMA OMXS304B" kurs 1276.25
Om det vore så väl Berra. Låg lång sedan 29 januari tyvärr.
Om det vore så väl Berra. Låg lång sedan 29 januari tyvärr.
Oj det var synd, jag hade riktigt bra blankdagar både 29/1 och 3/2, 30:e var lång med +0,25 sedan var det blank 31:e +3 ungefär men nu fick jag -2 punkter tyckte att det blev fel med första köp brukar alltid bli fel när det blir gap. Men får se om det inte ska täppas till det har ju gått rätt brant nu?
09:58 ORDER "sl) breakout första Köp OMXS304B" kurs 1280.25
Nähä nu skulle den inte mer:
10:08 ORDER "sl) Berra Exit long OMXS304B" kurs 1279.50
Nu pausar jag det ser för oroligt ut
Last edited by Berra; 2014-02-04, 10:10.
Anledning: exit
Bertil det blev väl en god start på ditt nya, för om jag förstod så övernattade du...
Jo jag övernattade. Jag har ju numera en uppsättning snabba script och en uppsättning sega. Gränsen mellan dem bestäms just nu av formeln
Max av gårdagens högsta och dagens öppningskurs minus min av gårdagens lägsta och dagens öppningskurs. Är denna siffra lägre än 14 så jobbar de snabba scripten är den större än 14 så regerar de seega scripten. Just nu är det alltså de seega scripten som har makten.
mvh
Bertil
Comment