Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur går era affärer ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Spännande att följa

Comment

• Bertil det blir intressant att se hur du lyckats, men du hur får du till signaler på indexet jag har försökt men det blir inget att bara köra på omxs30?
      Och så var det igång, som jag sagt tidigare så har jag ändrat det mesta i mina också:
      09:58 ORDER "sl) breakout första Sälj OMXS304B" kurs 1300.75
      Berra

Comment

• Ursprungligen postat av Berra Visa inlägg
        Bertil det blir intressant att se hur du lyckats, men du hur får du till signaler på indexet jag har försökt men det blir inget att bara köra på omxs30?
        Man får inte glömma att ändra i xl) scriptet så att man handlar mot senaste closekurs för det finns ju inga köp och säljkurser på indexet.
        mvh
        Bertil

Comment

• Ursprungligen postat av Bertil Visa inlägg
          Man får inte glömma att ändra i xl) scriptet så att man handlar mot senaste closekurs för det finns ju inga köp och säljkurser på indexet.
          mvh
          Bertil
          Hur ändra xl? är det xk eller vl du menar
          Berra

Comment

Hur ändra xl? är det xk eller vl du menar
            Menar förstås vl scriptet.
            mvh
            Bertil

Comment

Och så var det igång, som jag sagt tidigare så har jag ändrat det mesta i mina också:
              09:58 ORDER "sl) breakout första Sälj OMXS304B" kurs 1300.75
              12:42 ORDER "sl) Berra Exit short OMXS304B" kurs 1299.00 +1.75 punkter
              14:58 ORDER "sl) breakout andra Sälj OMXS304B" kurs 1298.75
              Last edited by Berra; 2014-02-03, 16:22. Anledning: ny affär
              Berra

Comment

12:42 ORDER "sl) Berra Exit short OMXS304B" kurs 1299.00 +1.75 punkter
                14:58 ORDER "sl) breakout andra Sälj OMXS304B" kurs 1298.75
                17:23 ORDER "sl) Berra Exit short OMXS304B" kurs 1286.00
                +14,50 är väl helt godkännt
                Berra

Comment

• Mina nya script är lite seeega.
                  16:13 ORDER "sl) Mitt AMA6 sälj OMXS304B" kurs 1289.25
                  Med vänlig hälsning
                  Bertil

Comment

• IB 1310.75, Long, 100%, Ackumulerat + 0,75 punkter

09:00 ORDER "sl) Stoploss TE lång OMXS304B" kurs 1278.50 (100%)

14:56 ORDER "sl) Tracker Enhanced long OMXS304B" kurs 1282.75 (100%)

- 32,25 punkter

Aj, aj här får man för att inte respektera stöd/motstånd tillräckligt mycket
                    Last edited by mikbob; 2014-02-04, 15:04.

Comment

• Bertil det blev väl en god start på ditt nya, för om jag förstod så övernattade du. Mikbob så tråkigt, låg du lång igår?
                      Idag var blixten på humör men frågan är om inte starten är för långt ner?
                      09:01 ORDER "sl) Berra sälj trend med bollinger AMA OMXS304B" kurs 1276.25
                      Berra

Comment

Bertil det blev väl en god start på ditt nya, för om jag förstod så övernattade du. Mikbob så tråkigt, låg du lång igår?
                        Idag var blixten på humör men frågan är om inte starten är för långt ner?
                        09:01 ORDER "sl) Berra sälj trend med bollinger AMA OMXS304B" kurs 1276.25
                        Om det vore så väl Berra. Låg lång sedan 29 januari tyvärr.

Comment

• Ursprungligen postat av mikbob Visa inlägg
                          Om det vore så väl Berra. Låg lång sedan 29 januari tyvärr.
                          Oj det var synd, jag hade riktigt bra blankdagar både 29/1 och 3/2, 30:e var lång med +0,25 sedan var det blank 31:e +3 ungefär men nu fick jag -2 punkter tyckte att det blev fel med första köp brukar alltid bli fel när det blir gap. Men får se om det inte ska täppas till det har ju gått rätt brant nu?
                          09:58 ORDER "sl) breakout första Köp OMXS304B" kurs 1280.25
                          Nähä nu skulle den inte mer:
                          10:08 ORDER "sl) Berra Exit long OMXS304B" kurs 1279.50
                          Nu pausar jag det ser för oroligt ut
                          Last edited by Berra; 2014-02-04, 10:10. Anledning: exit
                          Berra

Comment

Bertil det blev väl en god start på ditt nya, för om jag förstod så övernattade du...
                            Jo jag övernattade. Jag har ju numera en uppsättning snabba script och en uppsättning sega. Gränsen mellan dem bestäms just nu av formeln
                            Max av gårdagens högsta och dagens öppningskurs minus min av gårdagens lägsta och dagens öppningskurs. Är denna siffra lägre än 14 så jobbar de snabba scripten är den större än 14 så regerar de seega scripten. Just nu är det alltså de seega scripten som har makten.
                            mvh
                            Bertil

Comment

• Inga signaler idag. Ligger fortfarande blankad.
                              mvh
                              Bertil

Comment

• Ursprungligen postat av Bertil Visa inlägg
                                Inga signaler idag. Ligger fortfarande blankad.
                                mvh
                                Bertil
                                Jag stängde kiosken efter exit 10.08 på minus 1,5 annars hade det blivit -5,5 idag
                                Berra

Comment

Working...
                                X