Hoppas verkligen du har rätt med CBK. Hela min fullinvesterade Raptor knockades....
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Problem kursfeed
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Kanske fel tråd, men är det någon som vet vad som händer med AT?
Min AT har "tappat" allt mitt innehav, både på de virtuella och de skarpa kontona och har nu startat om av sig själv åtminstone två gånger som jag har märkt.
Och Nordnets hemsida har kraschat ihop så jag kan inte logga in och kontrollera mitt innehav...
Känns lite oroande...
EDIT: OK, så det har med Nordnet att göra - samtliga mina skarpa konton är borta i AT.Last edited by JohanB; 2017-06-12, 10:41.
Comment
-
Ursprungligen postat av JohanB Visa inläggKanek fel tråd, men är det någon som vet vard som händer med AT?
Min AT har "tappat" allt mitt innehav, både på de virtuella och de skarpa kontona och har nu startat om av sig själv åtminstone två gånger som jag har märkt.
Och Nordnets hemsida har kraschat ihop så jag kan inte logga in och kontrollera mitt innehav...
Känns lite oroande...
/h
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggStrul hos Nordnet just nu.....som om inte Nasdaqs fadäs imorse vore nog.......
Har fått en hel del spärrade orders vad betyder dom Rickard ?
11:00 ORDER "sl) ETP Link Minilong sell MINI L OMX NORDNET 14" kurs 99.00
11:00 ORDER "xk) Spread Alert spärrar order för MINI L OMX NORDNET 14" kurs 99.00
11:00 GSM larm sänt!
och vad betyder Mandatory account check spärrar order
10:44 ORDER "sl) ETP Link Minilong buy MINI L OMX NORDNET 14" kurs 100.00
10:44 ORDER "(xk) Mandatory account check spärrar order för MINI L OMX NORDNET 14" kurs
10:44 GSM larm sänt!
Är det fler som haft problem med kursfeeden så läge idag ?
Comment
-
Ursprungligen postat av elkis Visa inläggHar inte haft kursfeed idag mellan 10.17 och 13.22.
Har fått en hel del spärrade orders vad betyder dom Rickard ?
11:00 ORDER "sl) ETP Link Minilong sell MINI L OMX NORDNET 14" kurs 99.00
11:00 ORDER "xk) Spread Alert spärrar order för MINI L OMX NORDNET 14" kurs 99.00
11:00 GSM larm sänt!
och vad betyder Mandatory account check spärrar order
10:44 ORDER "sl) ETP Link Minilong buy MINI L OMX NORDNET 14" kurs 100.00
10:44 ORDER "(xk) Mandatory account check spärrar order för MINI L OMX NORDNET 14" kurs
10:44 GSM larm sänt!
Är det fler som haft problem med kursfeeden så läge idag ?
Försökte köpa mer av två positioner jag har inom W5 Auto (minisarna alltså), men fick meddelandet om Mandatory account...- Likaså försökte den köpa mer av Raport.
I båda fallen fanns det bra med stålar både på de fiktiva kontona och på det skarpa. Man ser inte vilken volym dessa order är på så det kan ju vara störrre än saldot.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDu kan se volymen på order i Starta > Loggade lokala ordertransaktioner.
EDIT: Det verkar som loggen blev full 11:39, för senare kom det flra meddeladen till min iPhone via appen, med det syns inget på VPS:en.Last edited by Sobel; 2017-06-12, 16:08.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDu kan se volymen på order i Starta > Loggade lokala ordertransaktioner.
Comment
Comment