Nej, behövs inte.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Problem kursfeed
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggNej, behövs inte.
Comment
-
Vad är det som händer? OMXS30 stapeln går plötsligt ner till 10 % och stoppar ut massa positioner......Attached Files
Comment
-
Ursprungligen postat av Filipb Visa inläggVad är det som händer? OMXS30 stapeln går plötsligt ner till 10 % och stoppar ut massa positioner......
Comment
-
Det är något ordentligt skit hos Nasdaq just nu, vi har hittat och rensat dagens spikar som ser helt slumpmässiga ut. Ungefär som att en dataserie från ett helt annat instrument tidvis "läckt in" och blandats med OMXS30-data. Riktigt störigt faktiskt, är det sommarjobbare kanske? Går i alla fall att ladda ner och ersätta OMXS30 för idag.
Comment
-
Idag fick jag liten shock då GAV var (är) helt bananas
Priserna studsade flera 100 punkter och skripten köpte och sålde galet.
Priserna 1624, 1465, 1621, 1465, 1621.Attached Files
Comment
-
Ping
Ursprungligen postat av swedtraders Visa inläggStäller frågan här då jag inte fått något svar tidigare: Varför försvinner feeden i DAX klockan 13? Har inte kollat om det händer varje dag, men det händer iaf ofta. Idag var den tillbaka efter 5 min, men det kan variera lite från gång till gång. Kan felet åtgärdas?
Edit: Har kollat mer noga nu och ja det händer varje dag.Last edited by swedtraders; 2017-06-24, 21:35.
Comment
Comment