Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Christer Visa inlägg
    Rikard, går det att ordna en simulering med x4, allt annat lika som i inlägg 2020?
    Sitter på jobbet och följer detta med spänning! Finns det möjlighet att köra en simulering med hävstång 4x i 5sek-upplösning (allt annat lika som i inlägg 2020). Vore verkligen jättebussigt!

Comment

• Ursprungligen postat av Christer Visa inlägg
      Kör ni med med grid=0.20 och datum1:=6?
      Grid 0,2 datum1=6

Comment

• Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg
        För mig med nyinkopplad (sedan igår) Raptor har det inte blivit någon signal alls idag. Är det som det skall vara?
        Tror det. Jag har varit igång sedan den släpptes så jag hade lite i bagaget när jag gick in i veckan. Det ska tydligen påverka

Comment

• datum1:=6 har jag missat helt! Är det det som gäller? För jag har inte ändrat det och har datum1:=5. Däremot så har jag som sagt grid_atr:=0.2

Comment

• Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inlägg
            Tror det. Jag har varit igång sedan den släpptes så jag hade lite i bagaget när jag gick in i veckan. Det ska tydligen påverka
            För mig så har det nyinkopplade kontot, som jag kopplade på i helgen, inte fått några affärer alls. Däremot så har jag får en hel del på det kontot jag har kört Raptor ett tag på.

Comment

Fick en sälj till. Första kom 13:37, sedan kom 13:49 och sedan kom en kl 13:52. Totalt 3 sälj idag. Plus ett köp kl 09:07. Fart på Raptorn idag.
              Sedärja, själv har jag fått 2st sälj och 1st köp idag.

09:07 köp
              13:45 sälj
              14:52 sälj

Comment

• Jag har 1 grid kvar

Comment

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
                  datum1:=6 har jag missat helt! Är det det som gäller? För jag har inte ändrat det och har datum1:=5. Däremot så har jag som sagt grid_atr:=0.2
                  Japp det är det. Du kan ladda ner igen

Comment

Jag har 1 grid kvar
                    Jag har 3st just nu.

Comment

• Hej,

försöker backtesta Raptor nu, sista köp blir 2017-01-05 sedan händer inget mer. Är det korrekt eller fel tro?
                      Jag provade för säkerhetsskull att tanka data och skapa en ny test profil i Analyzern osv. Kör det senaste skripten.

2017-01-05 09:08:50 Köp 47,00 1*524,98 466,00 Innehav 220*711,20 Raptor Supermarket Long

Comment

• Sådär, simulering klar med X4 enligt inlägg 2020.

Attached Files

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                          Sådär, simulering klar med X4 enligt inlägg 2020.

Tack! då vet jag att min simulering slutade på samma datum 2016-01-05 som din.

Comment

• 17:19 ORDER "sl) Raptor Supermarket long OMXS30" kurs 1507.88$

På nya testkontot :-)

Comment

• 17:19 ORDER "sl) Raptor Supermarket long OMXS30" kurs 1507.65.

Min första Raptor-signal i veckan. Nu ska det bli spännande!

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                                Sådär, simulering klar med X4 enligt inlägg 2020.

Tack! Det blir en CAGR på 64%. Vilken max drawdown fick du?

Comment

Working...
                                X