Ursprungligen postat av Christer

Visa inlägg

Allmänt meddelande

Collapse

No announcement yet.

Raptor

Collapse

X
- 

Grid 0,2 datum1=6Ursprungligen postat av Christer Visa inläggKör ni med med grid=0.20 och datum1:=6?
Comment
 - 

Tror det. Jag har varit igång sedan den släpptes så jag hade lite i bagaget när jag gick in i veckan. Det ska tydligen påverkaUrsprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggFör mig med nyinkopplad (sedan igår) Raptor har det inte blivit någon signal alls idag. Är det som det skall vara?
Comment
 - 

För mig så har det nyinkopplade kontot, som jag kopplade på i helgen, inte fått några affärer alls. Däremot så har jag får en hel del på det kontot jag har kört Raptor ett tag på.Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inläggTror det. Jag har varit igång sedan den släpptes så jag hade lite i bagaget när jag gick in i veckan. Det ska tydligen påverka
Comment
 - 

Sedärja, själv har jag fått 2st sälj och 1st köp idag.Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inläggFick en sälj till. Första kom 13:37, sedan kom 13:49 och sedan kom en kl 13:52. Totalt 3 sälj idag. Plus ett köp kl 09:07. Fart på Raptorn idag.
09:07 köp
13:45 sälj
14:52 sälj
Comment
 - 

Japp det är det. Du kan ladda ner igenUrsprungligen postat av walle Visa inläggdatum1:=6 har jag missat helt! Är det det som gäller? För jag har inte ändrat det och har datum1:=5. Däremot så har jag som sagt grid_atr:=0.2
Comment
 - 

Comment
 - 

Hej,
försöker backtesta Raptor nu, sista köp blir 2017-01-05 sedan händer inget mer. Är det korrekt eller fel tro?
Jag provade för säkerhetsskull att tanka data och skapa en ny test profil i Analyzern osv. Kör det senaste skripten.
2017-01-05 09:08:50 Köp 47,00 1*524,98 466,00 Innehav 220*711,20 Raptor Supermarket Long

Comment
 - 

Tack!Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggSådär, simulering klar med X4 enligt inlägg 2020.

då vet jag att min simulering slutade på samma datum 2016-01-05 som din. 

Comment
 - 

Tack! Det blir en CAGR på 64%. Vilken max drawdown fick du?Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggSådär, simulering klar med X4 enligt inlägg 2020.

Comment

Comment