Den 25:e såldes allt jag hade i två omgångar och sedan har inget hänt. Har för mig att jag uppdaterade och återsnslöt efter handeln den 25:e men kan ha varit den 26:e.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Några små saker som säkert inte är viktigt. lasttrade-4 sparas för köp resp sälj. Den används väl sedan aldrig och påverkar inget. Kanske löst på annat sätt. Cash(a) används för att kolla om det finns medel tillgängligt. I simulering med ett instrument skulle man kunna ersätta den med abs(mult(portfolio(v),c)) för att spegla verkligt positionsvärde vid order. Det ökar vinsten något. Jag tar upp detta ur ett eget syfte. Jag har byggt simuleringsscript som analyserar index och kan handla minis med exakt samma affärtidpunkter som originalanalysen. Cash(a) är det enda jag vill ändra till ovanstående för att få det 100% rätt.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDet finns ett villkor för att köpa nya grids förutom grundsignalen, och det är att det skett en sälj innevarande dag. Så om allt såldes 25:e ska den inte ha agerat efter det eftersom grundsignalen inte triggats efter det (Dagens Low lägre än tre föregående dagarnas Low).
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDet finns ett villkor för att köpa nya grids förutom grundsignalen, och det är att det skett en sälj innevarande dag. Så om allt såldes 25:e ska den inte ha agerat efter det eftersom grundsignalen inte triggats efter det (Dagens Low lägre än tre föregående dagarnas Low).
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDet stämmer, 1524 blir gränsen imorgon.
Alla grids med vinst säljs, så om det inte fanns väldigt många åkte nog hela positionen den 25:e. Därefter ingen ny grundsignal att gå in igen.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggKom på nu att det är "short-zone" from idag fram till 5:e feb. Får se hur Raptor hanterar det.
Comment
Comment