Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
    Ahh, du behöver uppdatera programversionen för att nya ETP Link ska fungera.

Ah varde ljus Tack för hjälpen.

Då gör vi ett nytt försök.

Version 3.0.0.13
    DII 11.0.0.9

Lets ride!

Comment

• Version: Version 3.0.0.13 det finns det ingen information om Rikard under uppdateringar, vad är det fdör nyheter i den? *.12 finns det info om.
      //M

Comment

• Hur beter sig raptor i blankningsläge? Är det samma att den köper grids när det går åt fel håll och säljer när gav överstigs med viss marginal?

Varför jag funderar är att min raptor ligger blankad med ett grid sedan i fredags men sålde inte av det igår (den köpte inte heller på sig när OMX studsade lite uppåt igår morse för att sedan dyka under nollan). Är detta enligt plan? Hur ser er raptorposition ut just nu?

Comment

• Jag har 1 blankningsgrid

Comment

• Min gjorde runt 20 affärer igår på shrt sidan men bra vinst =)

Comment

• Hmm, verkar som att hag och HenrikSyst har samma läge då medan Trexen har en jäkla fart på sin. Vaför denna diskrepans?

Trexen, fick du också en grid blankad i fredags eller hur startade raptor med blankningen?

Comment

• KarlA: Yes den köpte en shrt i fredags sedan bomba den på i 09:59 i måndags.
                Man kan se ett litet mönster i Raptor att den handlar oftast xx:59 varje timma =)
                /M

Comment

• Enligt ett villkor kan bara fler blankningspositioner tas om ma10<m100. Har den handlat på testkontot eller är det bara etp:er som handlas?

Comment

• Vi har en liten bugg i ETP Link på Shrt-sidan ser jag, den stänger och öppnar positionen varje hel timme just nu. Long-sidan fungerar perfekt, så förhoppningsvis kan vi lösa det snabbt i eftermiddag.

Comment

• Henric: det har handlats på mitt skarpa konto, idag har den gjort 7 affärer, senaste för 5sec sedan =)

Comment

• Se Rikards inlägg ovan. Jag skulle pausa tills Rikard löst problemet. Alternativt vara vaksam och beredd att pausa i fall du gör vinster och vill fortsätta.

Comment

• Fick cover på min enda short nyss.
                          Känns lite random, eller?

/h

Comment

• Henric: läste det, Raptor har gjort en liten förlust affär idag av 8st affärer så den får tuffa på tills vidare.
                            Dok funderar jag att höja insatserna lite för jag satta till ganska liten nu i börjar när jag ville testa performance men nu funkar den ju bra o genererar en del deg =)

Buggen verkar vara att den köper possitionen och säljer för att sedan köpa på nytt, den köper inte i flera steg.
                            //M
                            Last edited by trexen; 2017-04-04, 13:20.

Comment

• Raptor gick ur nu precis, ny 3-dagars Low.

PS. ETP Link rättad, uppdatera som vanligt och återanslut Short-sidan för säkrhets skull.
                              Last edited by Rikard Autostock; 2017-04-04, 13:25.

Comment

• Ursprungligen postat av hutten Visa inlägg
                                Fick cover på min enda short nyss.
                                Känns lite random, eller?

/h
                                Det fick jag oxå.....

Comment

Working...
                                X