Fick bara meddelande från ETP link, inget från RPtor
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av sirnick Visa inläggFick bara meddelande från ETP link, inget från RPtor
Comment
-
Ursprungligen postat av sirnick Visa inläggFick bara meddelande från ETP link, inget från RPtor
Fick också endast försäljning av ETP link short, inget från Raptor meddelades och det fiktiva kontot ligger nu fel i synk.
(Skriver förresten mitt första inlägg på Autostocks forum, men har följt diskussionerna en tid och framförallt Raptor som jag använt mest sista tiden.)
EDIT: Tackar så mycket xdaytrader!Last edited by suddaren; 2017-05-04, 16:13.
Comment
-
Ursprungligen postat av suddaren Visa inläggOch samma här för min del.
Fick också endast försäljning av ETP link short, inget från Raptor meddelades och det fiktiva kontot ligger nu fel i synk.
(Skriver förresten mitt första inlägg på Autostocks forum, men har följt diskussionerna en tid och framförallt Raptor som jag använt mest sista tiden.)
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggNy scan görs kl 16, kanske blev den som låg som innehav bortsorterad av en eller annan anledning.
EDIT: Nu försöker ETP-link köpa tillbaka samma antal. Men CBK har ingen säljkurs IGEN!
Behöver veta vad som hänt, för det blev en förslut och nu köper jag tillbaka till ett högre pris.Last edited by Sobel; 2017-05-04, 16:04.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDet är samma short som blev selectad nu, den blev troligen "diskad" tidigare pga något med kurserna. Har inte koll själv exakt just nu, men den borde gått igenom nu?
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggETP Link sorterar bort allt som saknar priser på ena eller båda sidorna, så det var korrekt agerat. Om ingen giltig kandidat hittades kan det inte heller bli något köp, då säljs de som går att sälja. Så fort den är online igen köps den tillbaka.
Comment
Comment