Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Tordnado Visa inlägg
    10 grids har jag. Sorry för felskrivning
    Lugna puckar. Då är även det rätt :-)

Comment

• Ok, tack för snabba svar. Är det inte konstigt att det inte varit någon handel sedan 20:e?

Comment

Ok, tack för snabba svar. Är det inte konstigt att det inte varit någon handel sedan 20:e?
        Njae, det beror såklart på vilket gav man har. Jag fick en sälj och ett köp igår om jag minns rätt, och idag så har det inte direkt funnits något tilfälle för Raptor att sälja på.

Comment

• Inget sälj idag heller för min del. Hur ser det ut för er?

Comment

• Inget sälj här heller. 8 dagar om det är upptrend sedan senaste köptransaktion om jag har fattat det rätt, då säljs rubbet.

Comment

• Inga affärer för mej heller - såhär långt

Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
              Har du noll i innehav? I så fall så måste kursen vara under 1635 idag, 1646 imorn, 1660 dagen efter det. Då kommer den att ta sin första grid på långsidan.
              Ligger fullinvesterad i Raptor på ett konto - ingen försäljning idag.

Däremot startade jag upp ett annat konto (annat testkonto och annat skarpt konto) i förra veckan. Hittills ingen köp, och jag tolkade Walles inlägg som att det kanske borde kommit något köp idag på det nya kontot .... eller?

Comment

• Ursprungligen postat av Mountain Visa inlägg
                Ligger fullinvesterad i Raptor på ett konto - ingen försäljning idag.

Däremot startade jag upp ett annat konto (annat testkonto och annat skarpt konto) i förra veckan. Hittills ingen köp, och jag tolkade Walles inlägg som att det kanske borde kommit något köp idag på det nya kontot .... eller?
                Yes det bör komma ikväll i så fall - 1 grid lång runt stängning.

Comment

• Tack för snabbt svar!

Aha - intressant, trodde den skulle gå in direkt när kursen var under 1646. Får med spänning följa avlutningen :-)

Comment

• Walle, du hade helt rätt. Det nya kontot gick in och tog sin första position 17:20.

Comment

• Sweet :-) Då fungerar allt som tänkt.

@Rikard:
                      Jag har mailat min modifierade kod. Vad fick du för resultat? Vill du lägga upp en transfil med ABB-köp? :-)

Comment

• Fortfarande "död" Raptor?

Comment

• Yes fortfarande ingen handel. Lugn och fin bara :-)

Comment

• Den ligger fullinvesterad tills något av följande händer:

1. Vi når en ny topp över GAV där sälj kan ske
                            2. En short-signal gör att hela innehavet säljs, det kan ske tidigast 29:e i månaden och fram till 6:e.

Comment

• Mitt gav är 1650,62 på testkontot. Kan det ändå vara korrekt med avsaknad av handel?

Comment

Mitt gav är 1650,62 på testkontot. Kan det ändå vara korrekt med avsaknad av handel?
                                Yes har också GAV där

Comment

Working...
                                X