Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Då sålde Raptor av hela innehavet idag. Skaplig utveckling senaste 3 månaderna :-)

Comment

• Ursprungligen postat av Tordnado Visa inlägg
      Då sålde Raptor av hela innehavet idag. Skaplig utveckling senaste 3 månaderna :-)
      Yes, samma här. Fantastisk utveckling.

Comment

• Det blir Short ikväll.

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
          Det blir Short ikväll.

Spännande :-) Det blir en fin vinst för Raptor att plocka in alla grids här uppe tror jag. Rapportperioderna brukar vara lite svårare att ha någon tro om vart index skall ta vägen tycker jag.

Comment

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
            Spännande :-) Det blir en fin vinst för Raptor att plocka in alla grids här uppe tror jag. Rapportperioderna brukar vara lite svårare att ha någon tro om vart index skall ta vägen tycker jag.

09:36 ORDER "sl) Raptor Supermarket Sell OMXS30" kurs 1669.37
            09:36 Zero volume - Order not sent

Vad beror det på? Selge manuellt? GAV=1653,9

Comment

• Det borde rätta till sig själv på några minuter?

Comment

• Å då har Raptor såld av allt ! Fin trade... Spännande att se vad som händer i framtiden.

Comment

• Hmmm..... ligger fortfarande lång med 8 grids på ett konto (första affären 11:e okt, GAV 1659,37) , och med 2 grids på ett annat konto (första affären 25:e okt, GAV 1662,54).

Verkar detta OK?

Comment

• Min Raptor ligger kvar med 9 grids. Sålde en grid tidigare idag. Kan det bero på att jag har högre GAV än er andra?

Comment

• Ursprungligen postat av Mountain Visa inlägg
                      Hmmm..... ligger fortfarande lång med 8 grids på ett konto (första affären 11:e okt, GAV 1659,37) , och med 2 grids på ett annat konto (första affären 25:e okt, GAV 1662,54).

Verkar detta OK?
                      Ligger också 9 grids lång med virgin grid från 18 okt. Det är antagligen rätt bra att inte alla handlar precis samtidigt. :-)

Comment

• GAV spelar in, samt det exakta saldot på kontot som påverkat var senaste köp gjordes etc. Raptor behöver ligga kvar i samma position minst 4/8 dagar beroende på ett villkor för att bestämma om allt säljs eller endast 1 grid åt gången. Ikväll blir det ändå Shrt så då kommer alla Long ändå att säljas.

Comment

• 0 grids lång och 1 grid short här :-) Precis enligt strategin.

Comment

• Samma här

Comment

• Samma här på 2 olika konton.

Comment

• Ävenledes 1 grid short sedan igår härstädes.

Comment

Working...
                                X