Ursprungligen postat av Rikard Nilsson
Visa inlägg
För att få mer redovisning av skarpa affärer startade jag denna tråd 2012-07-21. Tråden har nu fått mer än 35000 visningar och endast Raptortråden har fler visningar.
För att föregå med gott exempel började jag själv att redogöra för mina terminsaffärer i tråden. Tyvärr är det inte så många som använder tråden för affärsredovisning. Berra har varit en flitig skribent och Rikard N har redogjort för resultatet av nyaste versionen av Raptor. Några inslag av swingtrading har väl också förekommit, samt lite trevliga allmändiskussioner om trading.
Script ses kanske som hårdvaluta av flera men det är ju ingen som begär att man skall redogöra för hur vinstgenererande ordermodeller är konstruerade. Däremot vad det är för typ av script hur ofta det handlar och hur stor vinsten/förlusten blir löpande är ju av stort allmänintresse fär alla scriptare.
Det kan ju vara svårt att få tid att alltid löpande redogöra för sina affärer, men att bara göra det under några veckor då man har lite tid över är uppskattat av alla forumläsare.
Jag har här ett förlag på trevligt Nyårslöfte att alla aktiva NAT användare skall skriva lite mer i forumet så att allas våra affärer kommer att bli mer vinstrika 2014 än 2013 !
mvh
Bertil
Comment