Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Varför säljer inte Raptor nu i uppgången. Är mer än 10 punkter över GAV. Tror jag säljer manuellt snart.

Just som jag postade säldes första posten, jag lättade ytterligare 2 grid manuellt. Frågan kvarstår, varför väntar Raptor?
    Last edited by Sobel; 2017-03-16, 09:13.

Comment

• Sålde hos mig, så vi kollar gärna installationen via Teamviewer. Pausknappen?

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
        Sålde hos mig, så vi kollar gärna installationen via Teamviewer. Pausknappen?
        Gör gärna det, du har min skype.

Comment

• Ursprungligen postat av Sobel Visa inlägg
          Varför säljer inte Raptor nu i uppgången. Är mer än 10 punkter över GAV. Tror jag säljer manuellt snart.

Just som jag postade säldes första posten, jag lättade ytterligare 2 grid manuellt. Frågan kvarstår, varför väntar Raptor?
          Nu vet jag: ETP-link väntar till 09:07 det har jag inte fattat. Sorry för att använda denna tråd för personlig support. Troddde det var ett generellt problem först.

Comment

• Kan man köra raptor på ett och samma demo konto för att testa ett par dagar innan man flyttar över till Live ? eller måste man dela upp på två olika för att det skall funka ? Satte igång allt på ett konto i morse nämligen

Comment

• Ursprungligen postat av fredd Visa inlägg
              Kan man köra raptor på ett och samma demo konto för att testa ett par dagar innan man flyttar över till Live ? eller måste man dela upp på två olika för att det skall funka ? Satte igång allt på ett konto i morse nämligen
              Har du ingen koppling via ETP-link så hamnar alla positioner i ditt testkonto (förutsatt att det är där du kopplat in Raptor)

Comment

• Ursprungligen postat av Sobel Visa inlägg
                Har du ingen koppling via ETP-link så hamnar alla positioner i ditt testkonto (förutsatt att det är där du kopplat in Raptor)
                jag har kopplat med ETP på samma konto så kanske blir galet då att köra allt på samma.

Comment

• Det är mer praktiskt att köra ETPerna på ett eget testkonto, så är det enklare att följa upp exakt hur det går.

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                    Det är mer praktiskt att köra ETPerna på ett eget testkonto, så är det enklare att följa upp exakt hur det går.

Exakt så har jag gjort mot DAX. Jag har ett demokonto som jag kallar för Raptor-DAX och ett som jag kallar för Raptor-DAX-ETP. Funkar finfint :-)

Comment

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
                      Exakt så har jag gjort mot DAX. Jag har ett demokonto som jag kallar för Raptor-DAX och ett som jag kallar för Raptor-DAX-ETP. Funkar finfint :-)
                      Gjorde likadant nu, får se när den börjar köpa, såg att den short jag valt fanns det inga priser eller nått på så.

Comment

• Ett tips är att ladda ner senaste ETP Link och aktivera Autoselect, så köps bara minis som "lever":

https://www.youtube.com/watch?v=uRbM...ature=youtu.be

Comment

• Har ni släppt en ny idag?

Comment

• Nja några dagar sedan.

Comment

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
                              Har du simulerat detta?

Comment

• Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inlägg
                                Har du simulerat detta?
                                Nope, jag kör bara för skoljs skull egentligen. Har inte riktigt hunnit komma så långt än. Vill egentligen mest "lära känna" DAXen lite bättre och nu har jag en liten sporre till att faktiskt glo på den grafen mera.

Men den korta prioden har den gjort vinst, kanske inte så konstigt. ;-) Raptor beteer sig lite annorlunda i DAXen kan man säga.

Comment

Working...
                                X