Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av torkelab Visa inlägg
    Samma här..??
    Senaste omx signal hos mig är köp kl 11.44

Comment

Senaste omx signal hos mig är köp kl 11.44
      Samma här. sedan bytte ETP-ink mini kl 1000. Den som nu såldes av efter har fyllts på till 100%. Givetvis med stor förlust. Nu kan jag inte få tilbaka något när kursen stiger, känns surt.

Comment

• Nått är galet, hade sälj vid 16:29 sedan köp direkt efter på OMX

Har 90 omx kontrakt men alla ETP är sålda

Har det hänt nått sedan uppgraderingen ? uppgraderade i går kväll.

Comment

• Raptor handlar ofta en sälj och köp bara sekunder efter, vilket ETP Link ignorerar. När såldes alla ETPer?

Comment

• Gissningsvis blev minifuturen "diskad" vid en scan kl 16 pga av prisbortfall. Nästa scan görs kl 17 och då tas "best match" fram och köps, kanske samma mini om kurserna finns. Man kan checka in en mini från annan emittent som backup också.

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
              Raptor handlar ofta en sälj och köp bara sekunder efter, vilket ETP Link ignorerar. När såldes alla ETPer?
              16.01.01 såldes alla mina 10 grids, inga nya innehav efter det..

Comment

16.01.01 såldes alla mina 10 grids, inga nya innehav efter det..
                Den verkade göra något kl16.31 men inget gjordes på skarpa..?

16:31 ORDER "sl) Raptor Supermarket Sell OMXS30" kurs 1619.78
                16:31 GSM larm sänt!

Vet inte om det är viktigt men har ännu inte uppdaterat NAT till senaste.

Comment

Raptor handlar ofta en sälj och köp bara sekunder efter, vilket ETP Link ignorerar. När såldes alla ETPer?
                  Hej

Har samma problem.
                  Alla mina ETPer såldes vid 16.01 men har 10 grids kvar på testkontot.

Kör CBK unlimited turbos.

Vad kan ha hänt?

Comment

• Det har inget med programuppdatering att göra, det är Autoselekt som sorterar bort kandidater som inte har pris i scan-ögonblicket. Se inlägg ovan.

Comment

Det har inget med programuppdatering att göra, det är Autoselekt som sorterar bort kandidater som inte har pris i scan-ögonblicket. Se inlägg ovan.
                      ok, vad göra för att komma i synk igen?

Comment

16:00:05 vilket jag nu ser är långt före, då var det alltså ETP link som försökte hitta nya närmare 100kr

Skall kolla om det är så att dem utgått eller nått men bytte förra veckan mot nya, tänkte byta till Nordnet markets i kväll

EDIT: Köpte tillbaka 90 ETP nu dock samma så förlorade uppgången mellan 16-17

Comment

• Mina 10 grids köptes tillbaka för 4 kr mer än de såldes. Trist. Kanske ska Rapror undvika hel timme om det bli för mycket för systemen, eller vad det kan bero på att de inte kan ge priser.

Comment

• Ok ni som fick problem, var det CBK eller NON-instrument?

Comment

ok, vad göra för att komma i synk igen?
                              Nu verkar den ha kommit i synk igen. Den har nu köpt 10 grid efter 1 jämn timme, körs scan varje jämn timme?

17:00 ORDER "sl) ETP Link Minilong buy B LONGOMX YV CBK(35)" kurs 77.51
                              17:00 GSM larm sänt!

Comment

• Jag er 10 grids long. Korrekt?

Comment

Working...
                                X