Ursprungligen postat av torkelab
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av torkelab Visa inläggSenaste omx signal hos mig är köp kl 11.44
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggRaptor handlar ofta en sälj och köp bara sekunder efter, vilket ETP Link ignorerar. När såldes alla ETPer?
Comment
-
Ursprungligen postat av torkelab Visa inlägg16.01.01 såldes alla mina 10 grids, inga nya innehav efter det..
16:31 ORDER "sl) Raptor Supermarket Sell OMXS30" kurs 1619.78
16:31 GSM larm sänt!
Vet inte om det är viktigt men har ännu inte uppdaterat NAT till senaste.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggRaptor handlar ofta en sälj och köp bara sekunder efter, vilket ETP Link ignorerar. När såldes alla ETPer?
Har samma problem.
Alla mina ETPer såldes vid 16.01 men har 10 grids kvar på testkontot.
Kör CBK unlimited turbos.
Vad kan ha hänt?
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDet har inget med programuppdatering att göra, det är Autoselekt som sorterar bort kandidater som inte har pris i scan-ögonblicket. Se inlägg ovan.
Comment
-
Skall kolla om det är så att dem utgått eller nått men bytte förra veckan mot nya, tänkte byta till Nordnet markets i kväll
EDIT: Köpte tillbaka 90 ETP nu dock samma så förlorade uppgången mellan 16-17
Comment
-
Ursprungligen postat av torkelab Visa inläggok, vad göra för att komma i synk igen?
17:00 ORDER "sl) ETP Link Minilong buy B LONGOMX YV CBK(35)" kurs 77.51
17:00 GSM larm sänt!
Comment
Comment