Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Noen som får selg nå?

Comment

• Jag fick en nyss. Ligger nu med nio grids.

Comment

• Inget händer här, är 9 punkter över mitt GAV, är dett verkligen rätt?

Comment

• Ingen her heller...GAV 1648

Comment

• Yes en grid borta =)

Comment

• En grid borta på båda mina konton här med, GAV 1647,96 resp 1648,23 på mina två konton.

EDIT: såldes vid 1655
              Last edited by JohanB; 2017-06-14, 09:38.

Comment

• En grid mindre, gick för 1655

Comment

• Varfor skjer ingenting på min? Jag valgte pausa ordrelegging på mandag, men det er slått på igjen nå.

Comment

• Ursprungligen postat av Palgrave Visa inlägg
                    Varfor skjer ingenting på min? Jag valgte pausa ordrelegging på mandag, men det er slått på igjen nå.
                    Samma här. Pausade temporärt i måndags.
                    10 grids - GAV 1649
                    /h

Comment

• jag solgte en manuellt på skaprt konto, da kjøpte raptor tilbake med en gang. Raptor funker iallefall.

Comment

• Det kostar en hel del pengar just nu när Raptor inte säljer. Varför och vad är logiken. Momentumfiltre, eller den nya raden "Wait"??

Rickard?

Comment

• Jag har 2 sälj kl 9:10 och en köp kl 9:37 nu 9 total (Gav 1649)

Comment

• Ursprungligen postat av Sobel Visa inlägg
                            Det kostar en hel del pengar just nu när Raptor inte säljer. Varför och vad är logiken. Momentumfiltre, eller den nya raden "Wait"??

Rickard?
                            vet inte vilken version du kör men momentumfiltret kan blockera. Kostar pengar vet jag inte, statistiskt tjänar vi ju på filtret. Men koppla för all del bort det om du vill.

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                              vet inte vilken version du kör men momentumfiltret kan blockera. Kostar pengar vet jag inte, statistiskt tjänar vi ju på filtret. Men koppla för all del bort det om du vill.
                              kör senaste 170523

Vill bara förstå. Upprepar, vore bra med kommentarer i koden för oss vanliga dödliga programmerare. Försöker förstå, men det tar en jäkla tid med denna syntax tyvärr.

Comment

• Fint om du fiksar low den 12.06. Nu er ATR inte korrekt pga det.

Comment

Working...
                                X